FAQ

Zamówienia
Jak długo trwa realizacja zamówienia?
Nasz zespół potrzebuje od 1 do 2 tygodni, aby przetworzyć zamówienie, wyprodukować produkty i dostarczyć je bezpłatnie. Zrobiliśmy wszystko, co możliwe, aby zapewnić, że otrzymasz coli tak szybko i łatwo, jak to możliwe, bez uszczerbku dla jakości naszych towarów.
Czy mogę śledzić moje coli?
Oczywiście, możesz skontaktować się z nami przez e-mail.
Narzędzie do śledzenia przesyłek z bakteriami coli informuje mnie, że przesyłka została dostarczona, ale nic nie otrzymałem. Czy to normalne?
Jeśli zamówiłeś kilka produktów, możliwe, że oprogramowanie, którego używamy, jest skalibrowane do pierwszego otrzymanego produktu, więc zostanie on oznaczony jako dostarczony.
Nie ma powodu do paniki. Pozostałe przedmioty otrzymasz w ciągu kilku następnych dni.
Ile kosztuje dostawa i gdzie ją realizujecie?
Możemy dostarczyć wszystkie nasze produkty na całym świecie. Wszystkie nasze dostawy są bezpłatne, nie ma minimalnej wartości zamówienia. (z wyłączeniem francuskich departamentów i terytoriów zamorskich)
Otrzymałem zamówienie, ale brakuje jednego produktu?
Jeśli zamówiłeś kilka produktów w jednym zamówieniu, mogły one zostać wysłane osobno, w zależności od dostępnych zapasów i magazynów wysyłkowych. Nie martw się, przesyłka wkrótce do Ciebie dotrze.
Nie otrzymałem mojego zamówienia
Czy poczta miała jakiś problem? Czy przesyłka została zgubiona lub zniszczona?
Dzięki naszej w 100% bezpiecznej dostawie osobiście zajmiemy się tym problemem. Twoje szczęście jest naszym priorytetem.
Nie zostawiamy Cię na pastwę losu z pocztą.
Bierzemy na siebie pełną odpowiedzialność, natychmiast wysyłając nową paczkę na nasz koszt.
Nie mieszkam w Europie
Dostawy do Francji za granicą zazwyczaj trwają nieco dłużej (do 1 miesiąca od daty zamówienia), aby pozostać przystępnymi cenowo dla Ciebie. Niewielka dodatkowa opłata za dostawę zostanie naliczona dla następujących terytoriów:
- Gujana Francuska
- Gwadelupa
- Wyspa Reunion
- Martynika
- Majotta
- Nowa Kaledonia
- Saint-Barthélemy
- Saint-Pierre i Miquelon
- Saint-Martin
- Wallis i Futuna
- Polinezja Francuska
2. Anulowanie i zwrot zamówienia
Czy mogę zmienić moje zamówienie?
Zamówienie można zmienić, o ile nie jest ono "przetwarzane".
Czy mogę anulować zamówienie?
Anulowanie zamówienia jest możliwe! Jeśli jednak zamówienie jest już przetwarzane, opłata za anulowanie wyniesie 40% ceny zakupu.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania, nie wahaj się skontaktować z nami przez e-mail.
Nasz zespół dołoży wszelkich starań, aby Ci pomóc.
Chciałbym zwrócić przedmiot
Jesteśmy w stanie zaakceptować zwroty tylko w przypadku udowodnionej wady produktu.
Wszystkie nasze produkty przechodzą ścisłą kontrolę jakości przed dostawą.
Jeśli jednak produkt ma jakąkolwiek wadę produkcyjną, prosimy o przesłanie zdjęcia danego produktu (w miarę możliwości w oryginalnym opakowaniu) do naszego zespołu pomocy technicznej wraz z numerem zamówienia.
Aby zakwalifikować się do zwrotu, produkt musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim został otrzymany.
3. Bezpieczeństwo i płatności
Jakiej metody płatności używacie?
Twoje bezpieczeństwo jest naszym priorytetem. Nasza strona oferuje tylko bezpieczne metody płatności, które są gwarantowane i używane od dziesięcioleci.
Akceptujemy :
Karty debetowe
Karty kredytowe

Nasze usługi płatności online :
Paypal
Stripe
4. Inne pytania
Jak mogę zamówić produkt?
Sprawiamy, że zakupy są tak proste, jak to tylko możliwe.
1. Wybierz żądane produkty
2. Kliknij "dodaj do koszyka".
3. Kliknij ikonę wózka sklepowego w prawym górnym rogu ("koszyk"), aby sfinalizować zakupy.
Możesz również utworzyć konto, aby jeszcze bardziej przyspieszyć i ułatwić ten proces.
Chcę złożyć zamówienie zbiorcze
Jeśli chcesz złożyć zamówienie hurtowe, wyślij wiadomość e-mail do naszego zespołu pomocy technicznej.

1. Cravate Gentleman

Vous pouvez découvrir notre histoire.

Vous pouvez nous contacter via la petite bulle de discution en bas à droite de votre écran.

Ou alors via notre formulaire de contact.

Nous vous répondrons dans les 24-48h.

2. Vos Commandes

Le traitement de votre commande, la manufacture des produits et votre livraison gratuite demandent à notre équipe un délai de 1 à 2 semaines. Nous avons mis tout en place pour que vous receviez votre coli le plus facilement et le plus rapidement possible, sans pour autant compromettre la qualité de notre marchandise.

Bien sûr, vous pouvez nous contacter par mail.

Lorsque vous avez commandé plusieurs articles, il est possible que le logiciel que nous utilisons soit calibré sur le premier article que vous recevrez et donc, il sera marqué que la livraison a été effectuée.

Pas de panique. Vous allez recevoir la suite de vos articles dans les jours qui suivent.

Nous pouvons livrer l'intégralité de nos articles dans le monde entier. L'entièreté de nos livraisons sont gratuites, il n'y a pas de montant minimum à commander pour en bénéficier. (hors DOM-TOM)

Si vous avez commander plusieurs articles en une commande, il est possible que ceux-ci aient été envoyé séparément, en fonction des stocks disponibles et des entrepôts d'expéditions. Ne vous inquiètez pas, votre colis arrivera sous peu.

La poste a eu un problème ? Votre coli a été perdu ou détruit ? 

Avec notre livraison 100% sécurisée, nous nous chargeons personnellement des litiges pour vous. Votre bonheur est notre priorité.

Nous ne vous laissons pas vous débrouiller par vous même avec la poste.

Nous assumons l'entière responsabilité en vous renvoyant immédiatement un nouveau colis à nos frais.

Les livraisons effectuées en France D'outre-mer sont en général un peu plus longues (jusqu'à 1 mois à partir du jour de la commande) afin de rester financièrement accessibles pour vous. Un petit coût additionnel pour la livraison sera demandé pour les territoires suivants :

- Guyane

- Guadeloupe

- La Réunion

- Martinique

- Mayotte

- Nouvelle Calédonie

- Saint-Barthélemy

- Saint-Pierre-et-Miquelon

- Saint-Martin

- Wallis-et-Futuna

- Polynésie Française

3. Annulation et Retour De Commande

Vous pouvez modifier votre commande a condition qu'elle ne soit pas " en cours de traitement "

Il est possible d'annuler votre commande ! Si la commande est déjà en cours de préparation, les frais d'annulation s'élèveront cependant à 40% du prix d'achat. 

Si vous avez des questions, n'hésitez pas à nous contacter par mail 

Notre équipera fera son maximum pour vous aider. 

Nous ne sommes en mesure d'accepter un retour qu'en cas de vice avéré du produit. 

L'entièreté de nos articles subissent des contrôles de qualité très stricts avant chaque livraison.

Cependant, si votre produit présentent un quelconque défaut de fabrication, envoyez-nous une photo prise du produit en question (dans l'emballage d'origine si c'est possible) à notre support avec votre numéro de commande. 

Pour pouvoir bénéficier d'un retour, votre produit doit être inutilisé et dans le même état où vous l'avez reçu. 

4. Sécurité et Paiement

Votre sécurité est notre priorité. Notre site ne propose uniquement que des moyens de paiements sécurisés et garantis sans danger utiliser depuis des décennies. 

Nous acceptons : 

Cartes de débit 

Carte de crédit 

 

Nos services de paiement en ligne : 

Paypal

Stripe

5. Questions Diverses

Nous facilitons un maximum vos achats.

1. Vous sélectionnez le(s) produit(s) désiré(s)

2. Cliquez sur « ajouter au panier »

3. Cliquez sur l’icône en forme de caddie en haut à droite (votre « panier ») pour finaliser vos achats

Nous vous proposons également la possibilité de créer un compte afin de rendre le processus encore plus rapide et plus simple.

Si vous souhaitez commander en gros, envoyez un e-mail à notre support.