FAQ
Zamówienia
Jak długo trwa realizacja zamówienia?
Nasz zespół potrzebuje od 1 do 2 tygodni, aby przetworzyć zamówienie, wyprodukować produkty i dostarczyć je bezpłatnie. Zrobiliśmy wszystko, co możliwe, aby zapewnić, że otrzymasz coli tak szybko i łatwo, jak to możliwe, bez uszczerbku dla jakości naszych towarów.
Czy mogę śledzić moje coli?
Oczywiście, możesz skontaktować się z nami przez e-mail.
Narzędzie do śledzenia przesyłek z bakteriami coli informuje mnie, że przesyłka została dostarczona, ale nic nie otrzymałem. Czy to normalne?
Jeśli zamówiłeś kilka produktów, możliwe, że oprogramowanie, którego używamy, jest skalibrowane do pierwszego otrzymanego produktu, więc zostanie on oznaczony jako dostarczony.
Nie ma powodu do paniki. Pozostałe przedmioty otrzymasz w ciągu kilku następnych dni.
Ile kosztuje dostawa i gdzie ją realizujecie?
Możemy dostarczyć wszystkie nasze produkty na całym świecie. Wszystkie nasze dostawy są bezpłatne, nie ma minimalnej wartości zamówienia. (z wyłączeniem francuskich departamentów i terytoriów zamorskich)
Otrzymałem zamówienie, ale brakuje jednego produktu?
Jeśli zamówiłeś kilka produktów w jednym zamówieniu, mogły one zostać wysłane osobno, w zależności od dostępnych zapasów i magazynów wysyłkowych. Nie martw się, przesyłka wkrótce do Ciebie dotrze.
Nie otrzymałem mojego zamówienia
Czy poczta miała jakiś problem? Czy przesyłka została zgubiona lub zniszczona?
Dzięki naszej w 100% bezpiecznej dostawie osobiście zajmiemy się tym problemem. Twoje szczęście jest naszym priorytetem.
Nie zostawiamy Cię na pastwę losu z pocztą.
Bierzemy na siebie pełną odpowiedzialność, natychmiast wysyłając nową paczkę na nasz koszt.
Nie mieszkam w Europie
Dostawy do Francji za granicą zazwyczaj trwają nieco dłużej (do 1 miesiąca od daty zamówienia), aby pozostać przystępnymi cenowo dla Ciebie. Niewielka dodatkowa opłata za dostawę zostanie naliczona dla następujących terytoriów:
- Gujana Francuska
- Gwadelupa
- Wyspa Reunion
- Martynika
- Majotta
- Nowa Kaledonia
- Saint-Barthélemy
- Saint-Pierre i Miquelon
- Saint-Martin
- Wallis i Futuna
- Polinezja Francuska
2. Anulowanie i zwrot zamówienia
Czy mogę zmienić moje zamówienie?
Zamówienie można zmienić, o ile nie jest ono "przetwarzane".
Czy mogę anulować zamówienie?
Anulowanie zamówienia jest możliwe! Jeśli jednak zamówienie jest już przetwarzane, opłata za anulowanie wyniesie 40% ceny zakupu.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania, nie wahaj się skontaktować z nami przez e-mail.
Nasz zespół dołoży wszelkich starań, aby Ci pomóc.
Chciałbym zwrócić przedmiot
Jesteśmy w stanie zaakceptować zwroty tylko w przypadku udowodnionej wady produktu.
Wszystkie nasze produkty przechodzą ścisłą kontrolę jakości przed dostawą.
Jeśli jednak produkt ma jakąkolwiek wadę produkcyjną, prosimy o przesłanie zdjęcia danego produktu (w miarę możliwości w oryginalnym opakowaniu) do naszego zespołu pomocy technicznej wraz z numerem zamówienia.
Aby zakwalifikować się do zwrotu, produkt musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim został otrzymany.
3. Bezpieczeństwo i płatności
Jakiej metody płatności używacie?
Twoje bezpieczeństwo jest naszym priorytetem. Nasza strona oferuje tylko bezpieczne metody płatności, które są gwarantowane i używane od dziesięcioleci.
Akceptujemy :
Karty debetowe
Karty kredytowe
Nasze usługi płatności online :
Paypal
Stripe
4. Inne pytania
Jak mogę zamówić produkt?
Sprawiamy, że zakupy są tak proste, jak to tylko możliwe.
1. Wybierz żądane produkty
2. Kliknij "dodaj do koszyka".
3. Kliknij ikonę wózka sklepowego w prawym górnym rogu ("koszyk"), aby sfinalizować zakupy.
Możesz również utworzyć konto, aby jeszcze bardziej przyspieszyć i ułatwić ten proces.
Chcę złożyć zamówienie zbiorcze
Jeśli chcesz złożyć zamówienie hurtowe, wyślij wiadomość e-mail do naszego zespołu pomocy technicznej.